Odpowiedzi

2009-12-14T20:36:14+01:00
Bo przez cala zime nic nie jadl..
1 5 1
2009-12-14T20:37:31+01:00
Ponieważ przez całą zimę nie jadł nic
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:54:23+01:00
Niedźwiedź przed zimą poluje aby zgromadzić tkankę tłuszczową. Robi tak gdyż ze względu na mały dostęp jedzenia zimą zapada w sen zimowy. (nie jest to hibernacja, bo w czasie hibernacji masa się nie zmienia) Podczas tego snu spala zgromadzony tłuszcz. Gdyby nie ten zapas tłuszczu umarłby z głodu.