Odpowiedzi

2009-12-14T20:39:57+01:00
Drogi Michale

Witaj! Chciałbym ci życzyć udanych świąt Bożego Narodzenia dużo prezentów pod choinka i szybkiego powrotu do zdrowia.
Wiem że masz Raka nerki gdy o tobie usłyszałem zrobiło mi się ciebie żal. Postanowiłem cię wspierać aż do wyleczenia twojej choroby.
Myślę że już niedługo wrócisz do zdrowia bo wraz z klasą zakładamy szkolną fundację która będzie cię wspierała w twej ciężkiej chorobie.



dodaj po wyraazie do każdego zdania i będzie OK wogóle juz jest Ok chyba xD
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:42:03+01:00
Drogi Michale!

Boże Narodzenie to szczególny okres dla rodziców i ich pociech. Nie długo odwiedzi Was sam Zbawiciel. Każde dziecko myśli tylko o prezentach. Wiem, że dla Ciebie najwspanialszym prezentem byłby szybki powrót do zdrowia. I właśnie tego ci życzę. Żebyś wyzdrowiał i już nigdy nie chorował. Oprócz tego bądź dobry, miły. Choroba nie dyskwalifikuje Cię do normalnego życia. Mam nadzieję, że twoje marzenie się spełni. Serdecznie pozdrawiam! Żyj sto lat!
Twój kolega/koleżanka ...
4 4 4