Odpowiedzi

2009-09-09T17:06:15+02:00
A) 10 do potęgi 8
b)10 do potęgi 7
C)10 do potęgi 8
d)10 do potęgi 11
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T17:19:41+02:00
A) 100km ile to milimetrów=10mm do 8
b) 1000km ile to decymetrów=10dm do 7
c) 1000t ile to dekagramow=10dag do 8
d) 100t ile to miligramów =10mg do 11
9 4 9
2009-09-09T17:29:13+02:00
A) 10 do potęgi 8
b)10 do potęgi 7
C)10 do potęgi 8
d)10 do potęgi 11
10 2 10