Odpowiedzi

2009-12-14T20:38:27+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T20:40:17+01:00
Dane :
m= 55 kg
Szukane :
Fc
g w przybliżeniu 10 N/ kg
Fc = m * g
Fc = 55 kg * 10 N / kg
Fc = 550 N.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:40:16+01:00
Zadnie:
Oblicz masę swojego ciała. Moje ciało waży 55kg.

Dane:
m = 55kg
g = 10 N/kg

Korzystamy ze wzoru: Fc = m*g
Czyli:
Fc = m* g
Fc = 55kg * 10 N/kg
Fc = 550N

Proszę. :) Banalne zadanie ^^ :)
4 4 4