Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T17:06:41+02:00
A) p= 5827,691≈5827,69≈5828≈5800
b) q= 2551,199≈2551,2≈2551≈2600
c) r= 999,3≈999,3≈999≈1000
d) s= 1,(3)≈1,33≈1≈0
e) t= 25,(47)≈25,47≈25≈0
f) u= 1000 π (pi)≈141,592≈141,59≈142≈100
g) v= 2513,5+√2≈2514,91≈2515≈2500
h) w= 0,78+100√3 ≈2,51≈3≈0
2009-09-09T17:27:06+02:00
A) p= 5827,691≈5827,69≈5828≈5800
b) q= 2551,199≈2551,2≈2551≈2600
c) r= 999,3≈999,3≈999≈1000
d) s= 1,(3)≈1,33≈1≈0
e) t= 25,(47)≈25,47≈25≈0
f) u= 1000 π (pi)≈141,592≈141,59≈142≈100
g) v= 2513,5+√2≈2514,91≈2515≈2500
h) w= 0,78+100√3 ≈2,51≈3≈0
  • Użytkownik Zadane
2009-09-09T17:53:40+02:00
A)
p= 5827,691≈5800
p= 5827,691≈5828
p= 5827,691≈5827,7

b)
q= 2551,199≈2600
q= 2551,199≈2551
q= 2551,199≈2551,2

c)
r= 999,3≈1000
r= 999,3≈1000
r= 999,3≈ 999,30

d)
s= 1,(3)≈0
s= 1,(3)≈0
s= 1,(3)≈1,33

e)
t= 25,(47)≈0
t= 25,(47)≈25
t= 25,(47)≈25,47

f)
u= 1000 π≈3100
u= 1000 π≈3142
u= 1000 π≈3141,6

g)
v= 2513,5+√2≈2500
v= 2513,5+√2≈2514
v= 2513,5+√2≈2514,41

h)
w= 0,78+100√3≈200
w= 0,78+100√3≈174
w= 0,78+100√3≈174
2 5 2