Odpowiedzi

2009-12-14T20:56:51+01:00
F(-1)=|2*-1-2|= |-4|= 4
f(0)=|2*0-2|=|-2|=2
f(1/2)=|2*1/2-2|=|-1|=1
f(1)=|2*1-2|=|0|=0
f(√2)=|2*√2-2|=|2√2-2|=|2(√2-1)|
f(2)=|2*2-2|=|2|=2
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:59:58+01:00
Oblicz wartosc funkcji f dla argumentów -1,0,½,1,√2,2:
f(x) =|2x-2|
f(-1) = |2*(-1) -2| = | -2-2| = |-4| = 4
f(0) = |2*0 -2 | = | 0 -2| = |-2 | = 2
f(½) = |2*½ - 2 |= | 1 -2| = | -1| = 1
f(1) = | 2*1 -2 | = |2 - 2 |= |0 | = 0
f (√2) = | 2*√2 -2 | = |2(√2 - 1) |= 2(√2 - 1)
f(2) = | 2*2 -2 | = |4 - 2 |= | 2| = 2

|-2| = 2
|2| = 2
wartość bezwzgledna jest zawsze dodatnia zarówno z liczby ujemnej jak i dodatniej
2 3 2