Odpowiedzi

2009-12-14T20:48:50+01:00
A) no nie wiem współżycie tą jedną osobą
jak bedzie dziecko to kościół to uzna
wspólny majątek
już nie można sobie wałęsać sie samemu po klubach itp ;P
b) może jak sie zdradzi to grzech
albo że podział majątku jak jest rozwód
można kredyt złapać jak sie weselisko huczne wyprawi xD
obiad u rodziców ;p

a i dom by sie przydał ale nie wiem gdzie to =]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:46:20+01:00
A) jedność, współżycie, rodzina, dzieci, miłość


b) w przypadku zdrady grzech ciężki, możliwość ulegnięcia pokusy czyli zdrady, kłótnie, rozwód (również grzech ciężki)