Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:45:45+01:00
A)10K = -263C
b)273K = 0C
c)383K = 110C
d)253K = -20C
e)213K = -60C
5 4 5
2009-12-14T20:48:59+01:00
A) -263
b) 0
c) 110
d) -20
e) -60

Wszystko jest podane w stopniach Celsjusza. POWODZENIA
3 3 3
2009-12-14T20:50:02+01:00
A) 10K= 10-273= -263 C
b) 273K= 273-273= 0 C
c) 383K= 383-273= 110 C
d) 253K= 253-273= -30 C
e) 213K= 213-273= -60 C
9 5 9