Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:59:45+01:00
Ogniste zwierciadła Archimedesa za pomocą luster odbijali światło słoneczne i celowali w statek. Musiało to potrwac kilka godzin zanim to coś dało ale nie wiadomo na pewno czy coś innego nie przyczyniało się do podpalenia tego statku.
Mam nadzieję ża coś pomogłam:)
11 4 11
2009-12-14T21:03:07+01:00
Według starożytnych pisarzy za pomocą luster umieszczonych na brzegu Archimedes podpalał statki Rzymian, gdy tylko zbliżyły się do lądu na odległość strzału z łuku za pomocą ,,ognistych zwierciadeł " Ten wynalazek miał być wykorzystany przez Sarkuzy(nazwa miasta jak coś) w wojnie Rzymianami
10 3 10