Odpowiedzi

2009-12-14T20:46:24+01:00
Nie wylewać ścieków do rzek
myć naczynia w zmywarce
recykling
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:48:05+01:00
1. segregując odpady
2.zmniejszyć emisje gazów cieplarnianych
3.przestać używać nawozów sztucznych
4.znaleźć nowe żródła energii
5. Zmniejszyć populacje ludzi (ale tego raczej nie pisz ;) )
1 5 1
2009-12-14T20:57:28+01:00
* Recykling
*Zmniejszenie emisji dwutlenku węgla, pyłów do atmosfery
* Ograniczenie wydobycia paliw kopalnych
* Promowanie odnawialnych źródeł energii (elektorwnia słoneczna, wiatrowa itd)
* Produkcja towarów nadających się do powtórnego użytku