Podkreśl orzeczenie imienne:
Mariola jest przez wszystkich lubiana.
Twoje słowa były powodem konfliktu.
Jej zachowanie stało się trudne do zniesienia.

Orzeczniki wraz z określeniami zastąp zdaniami podrzędnymi:
Mariola jest taka, że...
Twoje słowa były tym, co...
Jej zachowanie stało się takie, że...

Pilne!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:52:10+01:00
Jest przez wszystkich
słowa były powodem <----to trzeba podkreślić.
stało się trudne

Mariola jest taka, że wszyscy ją lubią.
Twoje słowa były tym, co spowodawało konflikt.
Jej zachowanie stało się takie, że jest trudne do zniesienia.

proszę. ;p;*
5 5 5
2009-12-14T20:55:32+01:00
1.mariola jest
słowa byly
zachowanie stało sie
2.mariola jets tak ze wszyscy ja lubia
twoje slowa byly tym co co powoduje konflikty
jej zachowanie stalo sie takie ze nie moge go znosic
1 5 1
2009-12-14T20:59:25+01:00
1.jest
2.były
3.stało się

2
1.wszyscy ją lubią
2.powód konfliktu
3.było trudne do zniesienia
1 5 1