Odpowiedzi

2009-12-14T20:55:25+01:00
Nel Rawilson to ośmio letnia dziewczynka.Ma psa Sabę,który wygląda jak lew.Ma przyjaciela Stasia,który ma 14 lat.Przeszedła z nim wspaniałe przygody.Była chora na febrę i Staś ją uratował.Nel ma tylko tatę(podobnie jak Staś)pana Rawilsona.Gdy Nel dorosła ożeniła się ze Stanisławem Tarkowskim.Została z nim w Anglii,aż do śmierci swojego ojca,a potem wróciła do Polski.Mieszkała do 8 lat w Port-Saidzie.Moim zdaniem Nel jest bardzo dobrą i piękną dziewczynką(cozauroczyło Stasia).Chciałbym mieć taką koleżankę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:56:50+01:00
Nel Rawlison była jedną z głównych postaci powieści Henryka Sienkiewicza pt.,,W pustyni i w puszczy".
Podczas toczenia się akcji powieści Nel była ośmioletnią angielką. Jej matka zmarła, gdy Nel miała osiem lat. Była córką pana Rawlisona i przyjaciółką Stasia Tarkowskiego. Nel była delikatną osóbką o zielonkowatych oczach. Miała jasne włosy. Kochała zwierzęta. Podczas porwania okazało się że Nel była chorobliwą osobą. Nel była wysoka jak na swój wiek. Już na początku powieści Nel była niedoceniona. Przez cały czas Nel była zasłaniana Stasiem i uważana za małe dziecko. Była towarzyska.Była bardzo opiekuńcza. Na pustyni udowodniła swoją odwagę. Gdy Nel i Staś wraz z ojcami wyjechali pod namioty , dziewczynka od ojca Stasia dostała pięknego , wielkiego psa. Nazwała go Saba- co oznacza Lew. Podczas porwania Nel zachorowała na febrę. Na szczęście podróż zakończyła się powodzeniem.
Gdy Nel dorosła ożeniła się ze Stasiem. Została z Nim w Anglii , aż do śmierci swego ojca, a potem wróciła do polski . Na samym końcu książki Nel wraz ze swym mężem zwiedziła jeszcze raz wszystkie te miejsca przez , które przejeżdżała podczas porwania.





to jest harakterystyka:) jak chcesz to sobie zmien na samoocene.