Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:00:23+01:00
Warto zmieniać siebie i świat na lepsze;))

powinnismy dzielić się, jeśli tego nie zrobimy nikt o nas nie bedzie pamiętał

w święta trzeba się cieszyć spędzać je z rodziną i bliskimi trzeba być dla siebie miłym i współczującym..

człowiek nie powinien patrzyć na świat przez tzw. pryzmat pieniądza. Człowiek bez rodziny, przyjaciół jest samotny i nieszczęśliwy.

wartościami w życiu człowieka powinny być rodzina, zdrowie itd.
2009-12-14T21:04:12+01:00
Książka K. Dickensa mówi o tym, jak ważne są święta spędzone w gronie rodzinnym, ale nie tylko, ogółem jak ważna jest rodzina. Pokazuje człowieka zgorzkniałego i zadumanego w pieniądzach więc jednym z morałów może byc także hciwośc na pieniądze, które tak niszczą. Książka ogólnie pokazuje jak wielkie problemy czynią bogactwa zapisane w pieniądzach, jak ważna jest rodzina, ile się traci nie mając przyjacił i staja się wrogiem wielu ludzi.