Odpowiedzi

2009-12-14T20:54:54+01:00
Na obrazku widać dzieci, a dokładniej dziewczynkę i chłopca. Są ciepło ubrani, ponieważ widać że jest zima. Mają uśmiechnięte twarze. Zapewne się bawią. Widać także, że pada śnieg.

Masz 5 ;] więcej nie wiem ;P

Children can see in the image, namely old girl and a boy. They are dressed warmly, because you can see that it is winter. They have smiling faces. Certainly they play. Also, we see that it is snowing.
2009-12-14T20:54:07+01:00
Obrazek przedstawia zimę w lesie. Są tam dzieci, które świetnie się bawią.Widać dużo śniegu,oraz kilka drzew.Jest to obraz dobrej zabawy zimą.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:10:59+01:00
On this picture I can see a girl and three boys. Probably is winter, because it's snowing and children are wearing warm clothes. The girl is wearing a white thick, jacket, dark gloves and a red cap. The boy behind her is wearing a red jacket and a gray cap. The boys are throwing snowballs at the girl. They're all laughing. I think it's great fun. It's shame, that today there isn't much snow in the winter.

Na tym obrazku widzę dziewczynkę i 3 chłopców. Prawdopodobnie jest zima, poniewąz pada śnieg, a dzieci noszą grube ubrania. Dziewczynka ma na sobie białą grubą kurtkę ciemne rękawiczki i czerwoną czapkę. Chłopiec za nią ma czerwoną kurtke i szarą czapkę. Chłopcy rzucają śnieżkami w dziewczynkę. Wszyscy się śmieją. Myślę, że to świetna zabawa. Szkoda, że dzisiaj zimą nie ma śniegu.