Odpowiedzi

2009-12-14T20:58:54+01:00
Protisty żyją na lądzie i w wodach słonych i słodkich.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T20:58:56+01:00
Protisty autotroficzne bądź heterotroficzne żyją głównie w wodach słodkich,słonych a także w środowiskach wilgotnych np. w glebie, formy pasożytnicze żyją w tkankach i płynach ustrojowych roślin oraz zwierząt.
2 5 2
2009-12-14T20:59:53+01:00
Zasiedlaja głównie środowisko wodne. Ale równiez moga wystąpic na lądzie. Można je spotkac prawie w każdym miejscu na ziemi. Sa w stanie przetrwac prawie w kazdym klimacie.

Pozdrawiam :)
Mam nadzieje ze chociaz troszke pomogłam :)
1 3 1