Odpowiedzi

2009-12-14T21:00:43+01:00
Oznacza to, że
2. Nawet jeśli czegoś nie widać to coś się znajduje, jest potrzebne
1. Zawsze się znajdzie rozwiązanie
Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2009-12-14T21:01:52+01:00
"Pustynie upiększa ukryta gdzieś studnia" znaczy, że jeśli coś jest nieosiągalne i jest to nasza jedyna szansa na przetrwanie, obiekt ten staje się dla nas niezwykle kuszący i chcemy go jak najszybciej zdobyć.
Ale to moja interpretacja, ktoś może mieć inną;)