Odpowiedzi

2009-12-14T21:00:00+01:00
Może narysować boga jako gościa ii trzymającego w reku kule ziemska a obok człowieka z wyciągnięta dłonią proste i zrozumiałe
2009-12-14T21:00:19+01:00
Wydaje mi się, że ciekawy był by tu rysunek :) i na samej górze na środku narysuj symbol trójcy świętej wyzierający znad słońca :) i narysuj góry, rzeki, sady itp :) to co Bóg stworzył w ciągu 7 dni i nad danym elementem napisz : "1 dzień : (np) góry". I niech ten rysunek jest bardzo kolorowy :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • issa
  • Rozwiązujący
2009-12-14T21:01:28+01:00
Najlepszy będzie rysunek np. wyciągnięte ręce na których znajduje się Ziemia a na niej ludzie ; wiele zależy też od tego jaki to ma być format:)