Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:06:50+01:00
Od wschodu: ZSRR
od Zachodu : Niemcy
od południa: Czechosłowacja, Rumunia
od północy: Niemcy (prusy wschodnie), Litwa, Łotwa
3 4 3
2009-12-14T21:10:06+01:00
Granice z sąsiednimi państwami
z Niemcami W
z ZSRR - E
z Czechosłowacją -S
z Litwą - 507 kmE
z Rumunią - WS
z Wolnym Miastem Gdańsk - n
z Łotwą - NW
granica morska N
2 5 2
2009-12-14T21:10:32+01:00
Północ: Litwa, Łotwa, Niemcy (Prusy Wschodnie), Wolne Miasto Gdańsk
południe: Rumunia, Węgry, Czechosłowacja
wschód: ZSRR (Ukraińska SRR i Białoruska SRR)
zachód: Niemcy
4 4 4