Odpowiedzi

2009-12-14T21:08:49+01:00
1 m=100 cm
1 cm = 10 mm
1 dm=10cm
a) 212,1 cm²
b) 480 mm²=48 cm²
c) 0,3m²=30cm²
d) 4cm²

jak coś to pisz. ;)
liczę na naj. ;*
65 3 65
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:08:55+01:00
3cm x 70 cm =210cm kw.
8cm x 0,6cm = 4.8cm kw.
60cm x 50 cm = 3000cm kw.
20 cm x 0,2cm = 4 cm kw.
128 4 128
2009-12-14T21:11:42+01:00
A) 3 x 70= 21cm kwadratowych
b) 8 x 0,6= 0,48 cm kwadratowych
c) 60 x 50= 300 cm kwadratowych
d) 20 x 0.2= 0,4 cm kwadratowych
52 3 52