Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:13:27+01:00
Księza sa po to by mobilizowac wiernych .By tłumaczyc wiarę oraz jej nauczac. Pomagac gdy parafian ma problem . Namaszczac chorych . Chzcić dzieci i inne osoby .Chodzic na kolędy . Ksiąc jest po to by spowiadac . Jest zwierzchnikiem Boga
4 5 4
2009-12-14T21:14:17+01:00
Księza sa potrzebne poniewaz niebylo by religi bez nich . Dzieki nim mamy pasterki itp. Ksiadz jest po to zeby poswiecic nam dom boo bez tego by nie bylo takiego szczescia jak teraz poniektorzy ludzie maja .Ksieza sa tez potrzebne poniewaz bez nich bysmy nie szanowali boga i nie bylo by kin i teatrow sklepow by takich nie bylo . Nie bylo by rowniez kosciołow gdzie mozna sie pomodlic i wyzucic z serca soie jakies zle wspomnienia . I to natyle bo tu jest wiecej zdan niz 10 ale ja to bardziej je rozwinelam wiec sie wydaje ze jest mniej :)
2 4 2
2009-12-14T21:41:19+01:00
Księża są nam bardzo potrzebni. Spowiadają nas, zbliżają do Jezusa, głoszą jego nauki. Zawsze można z nimi porozmawiać, poradzić się. Są naszymi braćmi w Chrystusie dlatego powinniśmy ich kochać, szanować i pomagać im. Może wydaje się to dziwne ale oni też potrzebują naszej pomocy. Potrzebują naszej obecności, świadomości że są nam potrzebni. Udzielają nam sakramentów i pokazują drogę do nieba. Są wspaniali, powinniśmy dziękować Bogu że ich mamy i prosić Go, aby było ich więcej. Księża naśladują Chrystusa i starają się, modlą abyśmy my także go naśladowali.
2 4 2