Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T21:10:59+01:00
Błękitne niebo,
a na nim drzewo,
listki strożone,
ptaszki śpiewają,
pyłki latają,
dzieci się bawią,
Droga nadziei gdzie to się chowa ukryte słowa chcę to zobaczyć,
NIE CHCĘ WIĘCEJ MARZYĆ!




NAAAAJJ ;d
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:11:37+01:00
Na tym błękitnym drzewie się schronimy
Ono da nam cień
Będziemy siedzieli na jego wielkich konarach
Będziemy wypoczywali i pracowali
Będziemy zrywali jego dzikie owoce
Czereśnie wiśnie gruszki a nawet brzoskwinie
Wszystkie zwisające tuż nad naszymi głowami
Wszystkie dojrzałe i gotowe do jedzenia
Będziemy się z uśmiechem przypatrywali światu.

2009-12-14T21:14:11+01:00
To mi się tak napatoczyło o czymś błękitnym i drzewie.. porównane do drzewa życia..
Nie wiem dokładnie do jakiej pracy Ci to potrzebne.. może znalazłabym coś innego.
Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam ;)