Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:11:49+01:00
"Miej serce i patrzaj w serce"
W życiu kieruj się głosem serca.
Nigdy nie uciekaj od postawionych sobie celów,
Tylko realizuj je.
Mój drogi, jeżeli do kogoś coś czujesz,
Wyraź to,
A nie ukrywaj tego w sobie.
2 3 2
2009-12-14T21:12:53+01:00
Kochana siostro pamiętaj;

Życie niemal na pewno ma sens.
Albert Einstein.
Więc idź przez życie tak abyś na swój sposób mogła decydować kiedy jest dzień ,a kiedy noc.
Twój brat Łukasz

1 3 1