Odpowiedzi

2009-12-14T21:16:01+01:00
Święta,śwęta - pachnie ciasto
juz choinka pełna blasku,
gwiazdka bruga, jest noc święta
będą śpiewać dziś zwierzęta.




A dalej nie mam ;DD ha!.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:18:35+01:00
W święta każda buźka dziecięca jest radosna...
Czemu?
może dlatego że dostanie prezenty?
może dlatego że babcia z dziadkiem przyjadą?
może dlatego bo jeszcze wierzy w świętegi mikołaja i czeka aż przyjedzie saniami z reniferami...
moze dlatego bo wszyscy są radośni?
Może byc też inny powód...dziecko chce poprostu ten jedyny dzień w roku spędzic ze swoimi bliskimi...Dlatego,że wszyscy są razem i to napawa je pełnią szczęścia a gdy chcemy wiedziec napewno...
Poprostu spytajmy dziecka:)
Mam nadzieję że wierszyk ujdzie:)
1 5 1
2009-12-14T21:22:07+01:00
Tak anioł ze złotymi włosami
Leciał na dół, by zobaczyć jej dzieci,
Ona pocałowała ich w każdy policzek,
Próbując pocieszyć ich.





Moja córka czuła pocałunek i uśmiechnęła się,
" Och, Mama, I wiedziałem, że przyszedłeś, "
Jej syn, świadomy, że ona była tam,
Powiedział, " Ojej, kocham ciebie, Mamo. "





Wtedy ona leciała uparcie do nieba,
Zostawił on ich szczęśliwi na ich własnym niebie,
Zobacz - właśnie to matki robią,
Dał ich dzieciom znać, że oni nie są sami.





Anioł ze złotymi włosami
Śmiał się; taka radość teraz ona wiedziała,
Że jej dziecizesłani na ziemię, to wydaje się,
Otrzymała błogosławieństwo anioła także.