Powóz porusz się z prędkością 10km/h. Oblicz i wypisz przebyte odległości:
1) w ciągu 1 godz.-
2) w ciągu 3 godz.-
3) w ciągu pół godz.-
4) w ciągu 2,5 godz.-
5) w ciągu kwadransu -

TYLKO PROSZE NAPISAĆ W JAKI SPOSÓB TO ROZWIAZAŁAŚ/EŚ
prosze rozwiazac najpozniej do 16 grudnia..... pozdrawiam

3

Odpowiedzi

2009-12-14T21:16:32+01:00
V=s/t

s=vt

1) s=10*1=10km
2) s=10*3=30km
3) s=10*1/2=5km


itd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:17:56+01:00
A) 1 h - 10 km.
b) 1 h * 3 - 10km * 3 = 3h - 30 km.
c) 1h / 2 - 10km. / 2 = 0,5 h. - 5 km.
d) 1 h. * 2,5 - 10km. * 2,5 = 2,5 h. - 25km.
e) 1 h / 4 - 10km. / 4 = 0,25 h. - 2,5 km.
2009-12-14T21:18:14+01:00
10km/h * 1h = 10km
10km/h * 3h = 30 km
10km/h * 0.5h = 5km
10km/h * 2,5h = 25km
10km/h * 0.25h = 2,5km