Odpowiedzi

2009-12-14T21:22:36+01:00
Sklerotyk- zapominalski
dewotka- zdziwaczała
sknera- zapominalski
stary- staruszek
kraść- zabierać
tchórz- bojaźliwy
jędza- wredna
grubas- przy tuszy

2009-12-14T21:22:07+01:00
Sklerotyk- zapominalski
sknera- oszczędny
stary- w podeszłym wieku
grubas- przy kości
stara panna - samotna pani
więcej nie wiem:)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:25:59+01:00
Sklerotyk – zapominalski
dewotka - świętoszka,kobieta bardzo/przesadnie religijna, pobożna
sknera-skąpiec
stary-w podeszłym wieku
kraść-pożyczać bez zgody
tchórz-osoba strachliwa
cherlak-chorowity
jędza-kobieta o złym charakterze
grubas-puszysty, przy kości
stara panna-kobieta niezamężna w podeszłym wieku



1 5 1