Potrzebuję 15 łańcuchów pokarmowych:

producent(roślina)---->Konsument I(zwierze roślinożerne)---->Konsument II(zwierze mięsożerne)---->Konsument III(zwierze mięsożerne lub wszystkożerne)---->Destruent

3 razy można powtórzyć to samo w 15 łańcuchach np: Niedźwiedź

muszą być dokładne nazwy zwierząt np nie może
być ptak trzeba określić jaki np: sikorka

Przykład łańcucha:
ziemniak--->stonka--->bażant--->lis--->niedźwiedź--->grzyb

Łańcuchy muszą być realistyczne...

Potrzebne mi to na dzisiaj, proszę o coś dobrego :).

3

Odpowiedzi

2009-12-14T21:19:50+01:00
Akacja---->żyrafa ---->lew---->dżdżownica
morszczyn pęcheżykowaty ---->Pstrąg---->Szczupak---->ameba?
1 1 1
2009-12-14T21:42:46+01:00
Kapusta----->gąsiennica----->wróbel------->kot---->bakterie
koniczyna---->trzmiel----->mysz----->kot
ściółka---->dzydzownica----> kret
liście----> larwa owada------->sikorka---->lis
liście----->nornica ruda----->kot
kora------->motyl------>żaba------>lis
trawa------>mysz---->myszołów----->grzyby
cedr(orzeszki)------>makak magot (małpa)---->lampart
okrzemki---->oczliki----->sledzie----->makrele----->niedzwiedzie polarne
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:46:21+01:00
1. stokrotka--> konik polny--> pająk--> jaszczurka -->łasica -->lis-->
bakterie
2. sosna -->kornik --> dzięcioł -->kuna leśna --> bakterie
3. dąb --> gąsienica -->sikorka -->grzyb
4. liść kapusty --> gąsienica --> pająk --> jaszczurka --> bakterie
5. borówka --> ślimak --> sikorka -->bakterie
6. borówka --> mysz --> lis --> grzyb
7. trawa --> gazela --> lampart --> bakterie
8. zboże --> mysz --> myszołów --> bakterie
9. ziemniak --> stonka --> bażant --> lis --> bakterie
10. sosna–-> chrabąszcz–-> sójka––> bakterie saprofitujące.
11. liście drzew --> mszyce --> biedronka --> pająk --> bakterie
12.liści kapusty --> bielinek kapustnik --> pająk --> drozd --> ryjówka --> kuna --> rosomak --> jastrząb --> bakteria
13.plankton--> ukleja-->jazgarz-->okoń-->szczupak--> sum-->rybołów --> grzyb
14.Jęczmień --> Wróbel --> Jastrząb --> bakteria
15.trawa--> krowa--> bzyki -->bakteria-->bakteriofag

Mam nadzieje,że pomogłam ;)
2 5 2