Odpowiedzi

2009-12-14T21:22:32+01:00
Przykazania Boże nie mają nas ograniczać, a ten kto tak myśli, jest głupcem. Dekalog ma nam pomóc wybierać dobrą drogę, a więc rozwijać naszą wolność.
13 1 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:22:29+01:00
Przykazania boże są po to by rozwijać ludzką wolność, gdyż są to wskazówki jak mamy postępować w życiu, przykazania dają nam szansę na lepsze życie, jednak znając dobro i zło mamy prawo wybrać czy chcemy według nich postępować, gdyż jesteśmy wolnymi dziećmi bożymi. Jednak z naszego postępowania zostaniemy rozliczeni po śmierci.
10 4 10
2009-12-14T21:25:28+01:00
Moim zdaniem przykazania sa po to by rozwijac ludzka wolnosc.
8 1 8