Na język polski:

We're not indestructible,
baby better get that straight
I think it's unbelievable
how you give into the hands of fate

Some things are worth fighting for some
feelings never die
I'm not askin' for another chance
I just wanna know why

There's no easy way out there's no shortcut
There's no easy way out givin' in can't be wrong

I don't wanna pasify you
I don't wanna drag you down
but I'm feelin like a prisoner
like a stranger in a no named town

I see all the angry faces
afraid that could be you and me
talkin about what might have been
I'm thinkin about what I used to be

there's no easy way out there's no shortcut home
ther's no easy way out givin' in can't be wrong

Baby,baby we can shed this skin
we can know how we feel inside
instead of goin' down and endless road
not knowin if we're dead or alive

some things are worth fightin for
some feelings never die
I'm not askin for another chance
I just wanna know why

2

Odpowiedzi

2009-12-14T21:27:09+01:00
Nie jesteśmy niezniszczalni
Kochanie lepiej sobie to uświadom (idiom)
Myślę że to nie wiarygodne
Jak oddajesz się w ręce przeznaczenia

Niektóre rzeczy warte są by o nie walczyć
Niektóre uczucia nigdy nie umierają
Nie proszę o kolejna szansę
Chcę tylko wiedzieć dlaczego

Nie ma łatwego rozwiązania, nie ma skrórów
Nie ma łatwej drogi poddania się to nie może być złe

Nie chcę Cię uspokajać (pacyfikować. ;) )
Nie chcę ściągać cię na dno
Ale czuję się jak więzień
Jak obcy w nieznanym mieście (mieście bez nazwy)

Widzę wszystkie zagniewane twarze
Boję sięże to moglibyśmy być my
Rozmawiający o tym co mogłoby być
Rozmyślam o tym jaka byłam

Nie ma łatwego rozwiązania, nie ma skrórów
Nie ma łatwej drogi poddania się to nie może być złe

Kochanie, kochanie możemy dzielić tę skórę (chodzi o wspólny dotyk)
Możemy wiedzieć jak czujemy w środku
Zamiast iść w dół nieskończoną drogą
Nie wiedząc czy żyjemy, czy umarliśmy.

Niektóre rzeczy warte są by o nie walczyć
Niektóre uczucia nigdy nie umierają
Nie proszę o kolejna szansę
Chcę tylko wiedzieć dlaczego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:29:44+01:00
Nie jesteśmy niezniszczalni,
Kochanie lepiej otrzymać to uczciwie,
Myślę, że to jest niewiarygodne,
Jak dostajesz do rąk przeznaczenie.
Niektóre rzeczy są warte walki za nie,
Niektóre uczucia nigdy nie umierają.
Nie proszę o kolejną szanse.
Ja tylko chcę wiedzieć, dlaczego.

Nie ma łatwych dróg,
Nie ma skrótów do domu.
Nie ma łatwych dróg,
Dawanie nie może być złe.

Nie chcę Cię uspokajać,
Nie chcę ściągnąć Cię w dół.
Ale czuję się jak więzień,
Jak obcy w mieście bez imienia.
Widzę wszystkie rozgniewane twarze,
Boję się, że to mogliśmy być Ty i ja.
Rozmawiając o tym, co mogło być,
Myśląc o tym, co było.

Kochanie możemy zrzucić tą powłokę,
Możemy wiedzieć jak czujemy się wewnątrz.
Zamiast iść w dół niekończącą się drogą,
Nie wiedząc czy jesteśmy martwi czy żywi.
Niektóre rzeczy są warte walki za nie,
Niektóre uczucia nigdy nie umierają.
Nie proszę o kolejną szanse.
Ja tylko chcę wiedzieć, dlaczego.

prosz ;p