Odpowiedzi

2009-12-14T21:33:26+01:00
1) Obecność jądra komórkowego
2)obecność mitochondriów
3) liniowy materiał genetyczny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:36:09+01:00
Argumenty mogą być takie:
- w komórce człowieka występuje jądro komórkowe, charakterystyczne dla eukariontów(i którego brak prokariontom - w zamian mają genofor)
- posiada ona mitochondria, umożliwiające utlenianie wewnątrzkomórkowe
- występuje w niej wewnątrzkomórkowy system błon, który tworzą siateczka śródplazmatyczna, aparaty Golgiego i lizosomy, charakterystyczne dla komórek eukariotycznych.
pozdrawiam