Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:26:50+01:00
# Szymon Piotr
# Andrzej
# Jakub
# Jan Ewangelista
# Filip
# Bartłomiej
# Tomasz
# Mateusz
# Jakub
# Szymon Kananejczyk
# Juda Tadeusz
# Judasz
1 5 1
2009-12-14T21:28:04+01:00
* Szymon Piotr
* Andrzej
* Jakub
* Jan Ewangelista,
* Filip z Betsaidy
* Bartłomiej –
* Tomasz
* Mateusz –
* Jakub,
* Szymon
* Juda
* Judasz
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T21:28:26+01:00
* Szymon Piotr (Kefas), syn Jonasza, rybak z Betsaidy
* Andrzej, brat Piotra, rybak z Betsaidy
* Jakub (zwany Większym), syn Zebedeusza
* Jan Ewangelista, syn Zebedeusza, brat Jakuba
* Filip z Betsaidy
* Bartłomiej – Natanael z Ptolemaidy
* Tomasz (zwany Niedowiarkiem)
* Mateusz – Lewi, były poborca podatkowy
* Jakub, syn Alfeusza
* Szymon Kananejczyk (zwany Gorliwym)
* Juda Tadeusz (Judas), syn Jakuba
* Judasz Iskariota, zdrajca Jezusa; po jego samobójstwie wybrany został Maciej.