Odpowiedzi

2009-12-14T21:30:08+01:00
Janek znów go oszukał, jest jak farbowany lis.
Co to za remont, to jest krecia robota!
Dziękuje start jak by nie To dostał bym 1, to była niedźwiedzia przysługa.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T21:33:06+01:00
Znam się na farbowanych lisach nie dam sie oszukać
Szkoda waszej kreciej roboty na tym forum, dla was dobre jest onet albo wp.
Pisząc za niego pracę domową, robisz mu niedźwiedzią przysługę, potem sam nie będzie umiał tego zrobić

:)
2 4 2