Odpowiedzi

2009-12-14T21:33:35+01:00
Byłaby bardzo żmudna i męcząca, rolnik musiałby cały rok uprawiać role i kosztowałoby go dużo zdrowia i wysiłku. Z pewnością także by więcej zarabiał gdyż całoroczne plony przynoszą więcej zysku.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:33:39+01:00
Wydaje mi się, że praca rolnika byłaby cięższa, gdyż musiałby opiekować się roślinami cały rok. Jednak z drugiej strony, nie musiałby stosować zimowych środków ochrony roślin, a są one kosztowne. Do tego miałby większy zarobek(całoroczny). Plony byłyby ładniejsze, w klimacie sprzyjającym ich rozwojowi. Rolnik wydawałby mniej na nawozy dla roślin przy sprzyjającym klimacie. Więc podsumowując, rolnik miałby stały zawód i do tego lepiej by zarabiał.
2 4 2