Odpowiedzi

2009-12-14T21:37:37+01:00
Te choroby naleza do grupy cywilizacyjnych to na przykład miazdzyca naczyn choroba wiencowa zawał miesnia sercowego choroba nadcisnieniowa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:42:17+01:00
Jest ich wiele, ale opiszę tylko te najczęstsze. ;)
miażdżyca - powstaje na skutek mało aktywnego trybu zycia, u osob palacych albo z niewlasciwa dieta. przyczynia sie do tego tworzenie zlogow , ktore uniemozliwiają krwi swobodne plyniecie
arytmia serca-powstaje na skutek zlego odzywiania. wtedy skurcze serca zachodza nie regularnie . powoduje to , ze obieg krwi jest zbyt wolny, moze to doprowadzic do utraty przytomnosci.
nadcisnienie - zbyt wysokie cisnienie krwi, mamy z nia doczynienia wtedy gry krew plynie za szybko lub musi przeplywac przez zwezone naczynia krwionosne, powstaje na skutek zlego odzywiania

to tyle, mam to w zeszycie. ;)
jak mozesz to daj naj. ;*
i jak by co to pisz, a i przepraszam za bledy , ale sie spieszylam. ;p