Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T21:49:02+01:00
Wtedy gdy na tym samym obszarze spotykają się dwa gatunki o podobnych(niemal identycznych) niszach ekologicznych to te gatunki zaczynają konkurować ze sobą o byt, o pożywienie, ogólnie o przetrwanie.
10 4 10
2009-12-14T21:54:15+01:00
Gdy na tym samym obszarze spotykają się dwa gatunki o podobnym (niemal identycznych) niszach ekologicznych to te gatunki zaczynają konkurować ze sobą o byt, o pożywienie, ogólnie o przetrwanie.

P.S
chyba mi się coś należy??
11 2 11