Odpowiedzi

2009-12-14T22:00:27+01:00
To, ze temperatura wzrasta wraz z wysokoscią ( im wyżej tym wyższa temperatura )
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T22:00:50+01:00
Inwersja temperatury polega na wzroście temperatury wraz ze wzrostem wysokości . Przy normalnym stanie pogody powietrze jest cieplejsze w dolnej warstwie troposfery. Na skutek wznoszenia się średnio o 0.6 do 1 stopnia C na każde 100 metrów
3 5 3
2009-12-14T22:02:00+01:00
Inwersja temperatury to zjawisko atmosferyczne polegające na wzroście temperatury powietrza wraz z wysokością (w norm. warunkach blizej pow. ziemi jest cieplej)