Odpowiedzi

2009-12-14T22:03:23+01:00
Jednym ze sposobów zagospodarowania hałdy jest utworzenie na obszarze zdegenerowanym parku kultury i nauki np. w Chorzowie.
Kopalnię można też udostępnić do zwiedzania i założyć w niej regionalne muzeum, pobierać przy tym niskie opłaty. Hałdy mogą też służyć jako tory saneczkowe lub zjazdowe dla narciarzy.
:)
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T22:07:57+01:00
Jednym ze sposobów na zagospodorowanie hałd jest utorzenie na ich obszarze parków kultury, nauki. Hałdy wraz z kopalniami można przy nieznacznej poprawie bezpieczeństwa udostępnić zwiedzającym czyli utworzyć tam regionalne muzeum górnicze. Z bardziej dowcipnych zastosowań można je używać w zime jako tory saneczkowe, narciarskie, a latem robić na nich zawody motocrossie lub monster truck.

należy się czy nie??
10 4 10