Odpowiedzi

2009-12-14T22:25:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T00:33:10+01:00
Hmm to zależy. W kosmosie nie ma sił - próżnia więc na Ciebie nic nie działa. Jeżeli jest coś w wodzie powietrzu etc i jest to w stanie nieważkim to znaczy, że wszystkie siły się znoszą, ale to nie znaczy, że ich nie ma, np załóżmy, że w cieczy (woda, gaz) działa na Ciebie siła wyporu równa co do wartości sile ciążenia (pomijamy tarcie etc) to jesteś w stanie nieważkości, ale działa na Ciebie siła wyporu równoważona przez ciążenie, więc jest ale jej nie czujesz.