Odpowiedzi

2009-12-14T22:02:28+01:00
Stas i nel "w pustyni i puszczy"

3 3 3
2009-12-14T22:05:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T22:06:13+01:00
„quo vadis” H. Sienkiewicza. Mowa tutaj o przyjaźni Petroniusza z Markiem Winicjuszem,
„Mały Książe”
wiersz Ignacy Krasicki Przyjaciele
Johann Wolfgang Goethe Cierpienia młodego Wertera
Bolesław Prus Lalka
wiersz Adam Mickiewicz Przyjaciele
* Biblia – przyjaźń Dawida z Jonatanem
* Homer Iliada – przyjaźń Patroklesa z Achillesem
* Miguel de Cervantes Przemyślny szlachcic Don Kichot z Manczy (przyjaźń Don Kichota z Sancho Pansą)
* Henryk Sienkiewicz W pustyni i w puszczy (dziecięca przyjaźń Stasia i Nel)
* Stefan Żeromski Ludzie bezdomni (przyjaźń doktora Judyma z inżynierem Korzeckim)
„Kamieni na szaniec” Aleksandra Kamińskiego
licze naan naj:)
6 4 6