Zad. 1 Skończyłeś edukację w gimnazjum, chcesz sprzedać podręczniki. Napisz ogłoszenie do lokalnej prasy.
Zad. 2 Wspólnie z klasą organizujesz Wieczornicę Wigilijną- zredaguj zaproszenie.
Zad. 3 Starasz się o dorywczą pracę w pizzeri. Napisz podanie do potencjalnego pracodawcy.
Zad. 4 Napisz dedykację na dyplom pamiątkowy, który wręczycie sponsorowi, np. w firmie Sindbad, która gratisowo udostępniła wam autokar na wycieczkę.

Pełne zadania!!!!!!!! Poziom 3 gimnazjum!!!!! nie niżej:)

2

Odpowiedzi

2009-12-14T22:11:32+01:00
Zad. 1
Informuję, że mam do sprzedania książki do klas I-III gimnazjum, z wydawnictwa Nowa Era. Są używane, ale w bardzo dobrym stanie. Cena do uzgodnienia.
Tel. 003 9797 869
Jan Kowalski

Zad 2.
Klasa II c 22 grudnia br. organizuje Wieczornicę Wigilijną, która rozpocznie się o godz. 18.00 w gmachu Szkoły Publicznej Nr 5 w Sosnach.

Zad. 3
Nazywam się Jan Kowalski, jestem mężczyzną w średnim wieku i szukam pracy. Jestem w pełni sprawny fizycznie, jak i umysłowo. Biorąc pod uwagę moje zainteresowania, moim wymarzonym zajęciem byłaby posada gastronomiczna, taka jak tak. W związku z tym proszę o rozważenie mojej kandydatury na to stanowisko.
Moje doświadczenie w tej branży jest, co prawda równe zeru, ale zapewniam, że jestem bardzo pojętnym uczniem.
Wyrazy uszanowania,
Jan Kowalski

Zad. 4
Za przebyte razem z wami trasy,
Za wszystko, co dla nas zrobiliście
Dziękujemy

***
Hah, jak się da to dawaj naj. ;pp Nie jest to najlepsza z moich prac, ale powinna ujść.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T22:13:35+01:00
Zad.1
Absolwent 3 klasy gimnazjum nr 666 pilnie sprzeda podręczniki, nie zniszczone, tanio. Proszę dzwonić pod 0700880.
zad.2
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na wieczornicę Wigilijną odbywającą się 23 grudnia od godziny 16 w sali 13, w budynku gimnazjum nr 4 przy ulicy Takiejitakiej. Proszę przynieść drobny poczęstunek.
zad.3
Jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum. Z nauką nie mam kłopotów, mam dość dużo wolnego czasu i zbieram na certyfikat FCE. Jestem zdolna, pracowita i kreatywna. Chętnie podejmę się jakiejkolwiek pracy w państwa pizzerii.
zad.4
Z wyrazami wdzięczności za pomoc w zorganizowanie wycieczki odstępując od kosztów przewozu Uczniowie klasy 3 gimnazjum numer 6 w Warszawie.