Odpowiedzi

2009-12-14T22:32:30+01:00
Od 1 do 2010 liczb podzielnych przez 5 mamy
2010/5 = 42
no wiec prawdopodobieństwo tego zdarzenia do 42/2010 = 21/1005

od 1 do 2010 liczb podzielnych przez 11
2010/11 bierzemy część calkowitą czyli 182 liczby

prawdopodobieństwo tego zdarzenia do 182/2010 = 91/1005
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T23:31:50+01:00
Liczby podzielne przez 5
2010÷5=402

liczby podzielne przez 11
2010÷11≈182

liczby podzielne przez 5 i 11
2010÷5÷11≈36

402+182-36=548
Prawdopodobieństwo tego trafienia
548/2010 czyli jakies 27%
2 4 2