Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T22:43:06+01:00
X - gumki
y - spinki

4x+6y=4,80
x+10y=4,60 / *4


4x+6y=4,80
-4x-40y=-18,40

-34y=-13.6
y = 0,40

4x=4.80-2,40
4x=2.40
x=0.60

y=0,40
x=0,60

Jedna gumka kosztowała 0,60 zł, a jedna spinka 0,40 zł.


9 3 9
2009-12-14T22:44:14+01:00
Gumkę oznaczymy x
spinkę y
4x+6y=4,80
x+10y=4,60
x=4,60-10y
4*(4,60-10y)+6y=4,80
x=4,60-10y
18,40-40y+6y=4,80
x=4,60-10y
18,40-4,80=40y-6y
x=4,60-10y
13,60=34y /:34
y=0,40
x=4,60-10*0,40
y=0,40
x=4,60-4,00
y=0,40
x=0,60
Jedna gumka kosztowała 0,60 zł, a jedna spinka 0,40 zł.
3 2 3