Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T23:00:17+01:00
Pko bp sa
pekao sa
bank zachodni wbk sa
invest bank
lukas bank
bank aig
euro bank sa
reiffeisen bank sa
ge money bank
ing bank śląski
bank bgż
bank ochrony środowiska
bank pocztowy sa
multi bank
dominet bank
bank bph -- teraz grupa pko sa
citi bank handlowy
getin bank sa
deutsche bank polska
kredyt bank
bank millenium sa
abn amro bank polska sa
bank gospodarstwa krajowego
multibank

2 5 2
2009-12-14T22:59:20+01:00
Pko bp sa
pko sa
bank zachodni wbk sa
invest bank
lukas bank
bank aig
euro bank sa
wbk
bpk
2009-12-14T23:06:57+01:00
Zrobiłam w postaci tabeli, sa tu wszystkie banki, ściagnij foto na pulpit i przybliż ;) trochę sporo tego ale jest wszystko, masz tam napisane co dany bank oferuje

http://img187.imageshack.us/img187/8706/bankie.png