Odpowiedzi

2009-12-14T23:10:00+01:00
Jon dodatni-kation
jon ujemny-anion
Elektryzowanie ciał to proces przekazywania im ładunku. Polega on na dodaniu, lub odebraniu elektronów z tego ciała. Wyróżniamy trzy sposoby elektryzowania: przez tarcie, dotyk i indukcję.
22 1 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T23:14:39+01:00
Jon dodatni ma niedomiar elektronów
jon ujemny ma nadmiar elektronów.

Elektryzowanie ciał to proces przekazywania im ładunku. Polega on na dodaniu, lub odebraniu elektronów z tego ciała. Wyróżniamy trzy sposoby elektryzowania: przez tarcie, dotyk i indukcję.
24 3 24