Odpowiedzi

2009-12-14T23:13:42+01:00
Żadnego Biosa nie da się sformatować, więc Twojego w szczegołności też
2009-12-15T00:05:07+01:00
BIOS-u nie da się sformatować !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T00:49:26+01:00
BIOS jesli nie wiesz, odpowiada za komunikacje twoich urzadzen w komputerze z systemem. Wiec jego sformatowanie byloby samobojem. Ponadto jest on zapisany w postaci ROM - tylko do odczytu. Obecnie mozesz go zmodyfikowac (czyli wgrac jakis update) sluza do tego specjalne programy zapewnione przez producenta plyty. Jesli chcesz uaktualnic BIOS to wejdz na strone producenta swojej plyty znajdz model swojej plyty i tam w software na bank powinno byc.

Do tego Twojego przetlumaczyc BIOSa. Kazdy ma innego, jakbys wrzucil zdjecie tego co chcesz zebysmy przetlumaczyli to byloby ok, bo domyslam sie ze chcesz z angielskiego na polski.