Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T23:15:21+01:00
Np:stanie na bacznosc podczas spiewania hymnu,
wywieszanie flagi podczas swiat narodowych
10 3 10
2009-12-14T23:17:25+01:00
Symbole narodowe reprezentują powagę dla Rzezypospolitej i wymagają szacunku. Ochrone prawna symboli państwa polskiego gwarantuje konstytucja. Najnowszym polskim Swiętem , które obchodzimy 2 maja jest Dzień Flagi . Zostało ono stalone przez Sejm w 2004roku.W czasie międzynarodowych konferencji, kongresów czy imprez sportowych, również wywieszone są flagi symbolizujące wszystkie uczestniczące kraje. Powinniśmy okazać nasz szacunek ludziom, którzy kiedyś walczyli za nasz kraj i dzięki których teraz jest krajem wolnym. Powinniśmy zwracać się do symboli narodowych z szacunkiem i mieć wobec nich prawidłową postawę. Nawet z cudzych symboli narodowych(nie naszego kraju) nie mamy prawa się wyśmiewać i powinniśmy je respektować, aby nie zranić czyichś uczuć, patriotyzmu.
16 3 16
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T23:18:25+01:00
Do symboli narodowych należą m.in.:

* barwy narodowe
* flaga państwowa, sztandary i bandery wojskowe
* hymn i pieśni uroczyste
* herb państwowy
* mundur wojskowy
* różnorodne emblematy związane z tradycją narodową
* ojcowie-założyciele państwa
* mity i legendy narodowe
* stolica, siedziba głowy państwa
* patron, święty opiekun państwa
Często symbole narodowe wiążą się z walkami o niepodległość kraju, z ludźmi, którzy poświęcili życie tej sprawie.
Flagę powinniśmy wieszać w odpowiednim miejscu, potocznie mówiąc na "honorowym miejscu" --- szczególnie w świeta narodowe.

Oddawać winniśmy honor po przez powstanie w trakcie hymnu. Wszystkie symbole powinny być eksponowane z szacunkiem m w odpowiednich miejscach przechowywane.

13 3 13