Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T23:21:34+01:00
P=a×h
P=12×6=72
72=10×h
h=72/10
h=7,2
0dp. druga wysokość ma długość 7,2cm
1 5 1
2009-12-14T23:22:55+01:00
P=6*12=72
P=h₁*10
72=h₁*10 I:10
h₁=7,2
2009-12-14T23:24:40+01:00
Pole równoległoboku = a*h
P =12cm*6cm
P = 72cm²
obliczam drugą wysokość która spada na bok o długości 10cm:
P = 10*h
72 = 10*h
h = 72/10
h = 7,2cm
Druga wysokość tego równoległoboku ma 7,2cm.