W tabelce zapisano średnią dzienną liczbę godzin bezchmurnego nieba w poszczególnych miesiącach w miejscowościach Malaga w Hiszpanii
[To niby tabela]


Miesiąc 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Średnia liczba 6 7 7 9 10 12 12 11 9 7 6 5
godzin słonecznych


SPORZĄDŹ DIAGRAM ZAWIERAJĄCY INFORMACJE Z TABELKI.UŁÓŻ JAK NAJWIĘCEJ PYTAŃ DO TEGO DIAGRAMU.

3

Odpowiedzi

2009-12-15T00:32:17+01:00
Diagramu CI nie sporządze ale mysle ze to nie problem

Zrob prostokąt .

Po lewej stronie umiesc Srednia liczbe godzin slonecznych
Pod tym umiesc pokolei miesiace 1/2/3/4/5 itd
i nanosc 1 miesiac - 6
2 miesiac 7 itd


A pytan moze byc mnóstwo!
Np.
1.W ktorym miesiacu srednia godzin slonecznych byla najwieksza
2. To samo tylko ze najmniejsza
3. Wskaz miesiace dla ktorych srednia liczba godzin slonecznych wynosi 7
4. Sporzadz srednia godzin slonecznych dla jednego roku
5. Ktory miesiac i dlaczego mial najwieksze naslonecznienie
6. Ktory miesiac i dlaczego mial najmniejsze naslonecznienie

itd na prawde, mozna wymyslac i wymyslac:)
8 3 8
2009-12-15T00:39:34+01:00
1.W którym miesiącu była największa liczba godzin słonecznych?
2. W którym miesiąu było najmniej gidzin słonecznych?
3.Ile wynosi różnica między największą , a najmniejszą liczbą godzi n słonecznych?
4 .Czym wytłumaczysztę różnicę?
5. Jaka była średnia godzin słonecznych wmiesiącach zimowych?
6. jaka była średnia godzin słonecznych w miesiącach letnich?
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T00:40:10+01:00
1. Jaka jest najwyższa temperatura?
2. Jaka jest najniższa temperatura?
3. W których miesiącach temperatura jest najwyższa?
4. W którym miesiącu temperatura jest najniższa?
5. W jakim miesiącu temperatura wynosi 10(stopni)?
6.Wymień temperatury, które występują w dwóch miesiącach lub więcej.
7. Jaka temperatura jest w maju?
8. Jaka jest średnia temperatura w miejscowości Malaga w Hiszpanii?
9. Jaka jest różnica między największą a najmniejszą temperaturą?
10. Jaka temperatura jest w grudniu?
10 4 10