Odpowiedzi

2009-12-15T00:04:59+01:00
I liczba- x+233
II liczba-x
III liczba- x+x+233

równanie
x+233+x+x+x+233=966
4x+466=966
4x=500
x=125

I liczba- 125+233=358
II liczba 125
III liczba- 250+233=483
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T00:08:05+01:00
W treści zadania jest zapewne pomyłka.
Wydaje mi się, ze zakończenie winno być następujące:
" ... zaś trzeci równał sie sumie pierwszego i drugiego."
(x + 233) + x + ( 2x + 233) = 966
4x + 466 = 966
4x = 966 - 466 = 500
x = 125
I liczba: 125 + 233 = 358
II liczba: 125
III liczba: 125 + 358 = 483
3 4 3