Odpowiedzi

2009-12-15T00:06:51+01:00
X - pierwsza liczba
x-2 - druga liczba

x × (x-2)=3
x²-2x-3=0

Δ=b²-4ac=4+12=16
√Δ=4

x₁=3
x₂=-1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T00:11:17+01:00
X - pierwsza liczba
(x-2) druga liczba

x(x-2)=3
x²-2x=3
x²-2x-3=0

Δ=b²-4ac
Δ=4-4*1*(-3)
Δ=4+12
Δ=16
√Δ=4

x₁= -b-√Δ/:2a

x₁=(2-4)/:2
x₁=-1


x₂=(-b+√Δ)/:2a
x₂=(2+4)/:2
x₂=3

ODP. PIERWSZA LICZBA TO -1, A DRUGA TO 3.

POZDRAWIAM ;)