Zaproponuj, jak zaokrąglic podane liczby:
-Długość promienia Księżyca wynosi 1738 km.
-Prędkośc dźwięku rozchodzącego sie w stali jest równa 5790 m/s.
-Gęstośc tlenu wynosi 1,429 g/l.
-Gęstość złota jest równa 19282 kg/m3
-Przyśpieszenie ziemskie jest równe 9,80665 m/s2
-Liczba godzin w roku nieprzestępnym wynosi 8766.


Z góry Dziękuję :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T17:42:55+02:00
-Długość promienia Księżyca wynosi około 1740 km.
-Prędkośc dźwięku rozchodzącego sie w stali jest równa około 5800 m/s.
-Gęstośc tlenu wynosi około 1,4 g/l.
-Gęstość złota jest równa około 19300 kg/m3
-Przyśpieszenie ziemskie jest równe około 9,80 m/s2
-Liczba godzin w roku nieprzestępnym wynosi około 8770.
1 5 1
  • ty67
  • Początkujący
2009-09-09T18:03:00+02:00
1738-1740
5790-5790
1,429-1,43
19282-19280
9,80665-9,80670
8766-8777
1 4 1